Legfrissebb olvasmányaimról

    Szinte észrevétlen telt el az október is. Hónap végén összegeztem az olvasmányaimat egy videóban és jó érzés volt visszaemlékezni a könyvekre, az olvasás pillanataira, az élményekre. A legtöbb könyv a szívemhez nőtt és gyakran azonnal szeretném újraolvasni némelyiket. 

    Az instagram oldalamon úgy fogalmaztam, hogy csodálatos dolog a könyv. Mert nekem sokat segít: felvidít, elgondolkodtat, tanít, eltereli a figyelmem, új nézőpontot ad, élményt nyújt. Könyvek nélkül szegényebb lenne a világ és én is. 

    Olvasmányaimat hangulat szerint választottam, azt vettem le a polcról, amely megszólított és gyakran párhuzamosan olvastam őket. Általában egy ismeretterjesztő művel és egy regénnyel foglalkozok egy időben, előbbit reggel, utóbbit este böngészem. Napközben pedig szakirodalmakat vagy tudományos/pszichológia magazint forgatok. Így telnek a napok, melyeknek meghatározó része a betűfalás. Nekem így jó. 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések